יום שישי, 7 באוגוסט 2015

פשוטי מדים

מדיו השחורים של השודד ומסיכת הסקי שעל פניו, נועדו לסייע לנו לזהות במהירות את האדם המבקש לגזול באישון ליל את ממוננו מתוך בצע כסף. הפקיד החייכן והמעונב בסניף הבנק שלך רק מעוניין בטובתך, ועמלותיו בתמורה לעמלו. 

עיטורי העוז המפארים את המדים מסייעים לנו לכבד ולהלל את מורשת הקרב של גיבורינו. הם השומרים האמיתיים על האינטרס הלאומי, אוחזים בנחישות בעוצמת הבטחון בידיהם האיתנות. דרגות הכתף נועדו לאפשר לך להבחין בינן לבין המפגין בכיכר עם החולצה הגזורה. הוא, ככל הנראה, סוכן חשאי בצבא היריב. תכלית מאמציו להחלישנו מבפנים. הבטחון זר לו, מנוגד ליעדיו.

הילדה עם חולצת הפירמה שמגישה לך את הקפה היא שותפה בכירה בתאגיד. אם לא תעבוד מהר מספיק, או אם יוגש הקפה קר, יש להלום דרכה בנזיפות שיגיעו עד למנכ"ל, ולוודא כי תקבל שירות מלא לכספך. בנסיבות אחרות, אם הייתה קרובת משפחה או שכנה, היית מתעניין מדוע היא עייפה כל כך, או כמה משמרות רצופות היא כבר עובדת, ובאיזו עלות. אבל ממש כמו המנקה שלא ראית בתא השירותים, היא משרתת נאמנה של קרטל הקפה.

הבחור הגבוה במדי הרופא הוא בחור חכם. כשאתה הולך לקנות ממנו רכב יד שנייה, תברר איפה הוא מקבל פרטי. בעבור כמה מאות שקלים תוכל לקנות ממנו סבלנות.

אם יהיה לך מזל, תחליף כמה מילים עם הבלונדה בחצאית. כן, אני יודע שהיא מרצה כאן. יש כל מיני דרכים לקבל דוקטור, אתה יודע.

תודה לאל שיש לכל אחד מדים. החיים יכלו להיות הרבה יותר מורכבים בלעדיהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה