יום ראשון, 22 ביולי 2012

קנו ביוקר

קנו ביוקר את שמכם טוב. בעמל ידיים וביזע. בחרו במסעות מפרכים, והמנעו מקיצורי דרך. אל תתפתו לאשליות. התמודדות עם שאלות קשות והתמידו במסע. השחיזו את מקל ההליכה, ואת תבונת דרככם. הקשיבו למצפונכם וסכרו אזניכם בפני עצות פוחזים. האמינו כי אפשר והובילו אחרים. קדשו ערכים ודעו מתי נכונה השעה להפרם. והיו נדיבים, גם כלפי עצמכם.

רכשו חברים טובים בין פיתולי השביל. חבקו אותם ותנו להם חלק במסע. צרו את היחד במילים ובשתיקות. ציירו בחול מפות המובילות כולן הבייתה. אחזו זה ביד זה, והסירו ביד השנייה את שעונכם. לא תזדקקו לו בין חברי אמת. בתוכם, תמיד תהא זו שעת כושר של נדיבות ואהבה. שעה נכונה ובוטחת להגשמה וליצירה.

השקיעו זמנכם בטוב הכללי, למענכם ולמען הזולת. בחרו בדרך הישר. תנו אמון בטוהר האדם, ביושרת כוונת הבריאה. ביכולת העתיד להשתנות לחיוב.

ואל נא תקנו שררה (ושרים). ואל נא תרכשו אוייבים. והימנעו מלהשקיע זמנכם לשווא.  ואת ממונכם פזרו בתבונה. גרעין תפארתו אינו עשוי מטילי זהב, כי אם מטבעות לשון.

הסתובבו בין שווקי העולם וקנו ביוקר. זוהי השקעה משתלמת. את עושרם המירו באושרכם. את ההתמקחות בפקחות. את החסכון בפיקחון. את הנהנתנות בנדבנות.

כי יופיו של עולם לא יסולא בפז. והוא נצור בארנקם של אלה שפינו לו את המקום שהוא ראוי לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה