יום חמישי, 12 בפברואר 2015

מה זה משנה

"כבר שנים שהוא עושה את זה".

"את זה?"

"כן, שנים. באותו מקום. עסק משפחתי קטן לחרסינה סניטרית".

"מה זה אומר בעצם?"

"קרמיקה לשירותים".

"הבנתי. והוא מרוצה?"

"מרוצה? הוא מאושר!"

"עד כדי כך?"

"זה מדהים לראות. מאושר עד הגג".

"את מצליחה להבין למה?"

"האמת שלא. אבל בגלל זה שאלתי אותו: אבא, איך זה שאתה מתעסק בזה כל כך הרבה שנים ולא פורש?"

"מה הוא ענה?"

"הוא צחק ואמר לי: את נורמאלית? את מבינה כמה אני משפיע?"

"משפיע?"

"בטח שמשפיע! אני פוגש בזוגות ברגע הכי חשוב בחיים שלהם. מבין? ככה הוא רואה אתזה.. הסביר לי שהוא עוזר להם לקבל החלטה שתשנה להם את החיים לתמיד. הם יראו את תוצאות העבודה שלי כל יום. הם מכניסים אותי אליהם הביתה, אל קודש הקודשים, נותנים לי לבחור את החומרים והצבעים שילוו אותם שנים ארוכות. זה לא מרגש?"

"האמת שאני לא יודע מה להגיד על זה"

"מה זה משנה בעצם? הוא מאושר"

"ומה איתך, את חושבת שהוא באמת משפיע? שהוא באמת משנה?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה