יום שבת, 17 בינואר 2015

הרוב אינו פנוי כרגע

שלום חברים, ותודה שפניתם. פנייתכם חשובה לנו מאוד. היא גם צודקת ונכונה וראוייה לטיפול. מספרכם בתור צריך להיות גבוה, והצדק מכתיב שנתגייס למענכם. כי העוול בהיר והמצוקה ניכרת, חוסר הצדק משווע והבורות מובהקת. לכן טוב שפניתם, ומתבקש שביקשתם שנלחם בצידכם לתיקון.

אבל חברים, מוטב שתדעו. הרוב מאוד עסוק עכשיו. זה לא שהוא מתעלם או מתנכר לכם, ממש לא. רובו ככולו מלא אמפתיה וסימפתיה והוא תומך ומצדד במאבקכם ההירואי. אלא שהרוב, כמו כולם, טרוד בענייני עבודה בימים אלה. כנראה שזו תקופה וזה יחלוף, אבל בינתיים גם קצת לחוץ בבית, ואין להתעלם מהמצב. כן, המצב הנוכחי בוודאי לא מאפשר. והעת, גם העת הזו לא מתאימה להילחם כרגע. נאלץ בלית ברירה לדחות לזמנים נינוחים יותר, שקטים וסולידאריים, בהם מתחייבים אנו לקדם את תביעותכם הבסיסיות שממילא אנו שותפים בצדקת חשיבותם. עוד נתכנס ונקדם, אל חשש, יהיה בסדר. מילה של הרוב.

חברים יקרים, הרוב לא יכול לקבל את פנייתכם כעת. הוא עסוק בפניותיו הקודמות, אינו פנוי לנוספות. אנא חזרו שוב במועד מאוחר מדי. לפרטים נוספים אנא פנו לספרי ההסטוריה. מלאים הם בפניות דומות. פניות מעגליות שלרוב, לא הגיעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה